fredag 17 februari 2012

Premiär!

Janiina sov i sin egen säng första halvan av natten, fram till nästa matning!
Vad förvånade vi blev av att hon inte protesterade då jag la ner henne i spjälsängen.
Hon låg där och knorrade och hade sig men skrek inte alls och somnade till slut utan protester.
Imorse låg William bredvid mig, hade inte ens märkt då han kom till oss eller när M-P gick till jobbet.
Jag sov nog rätt tungt.
Idag har jag gjort så lite som möjligt efter att ha lämnat stortrollen på dagis.
Snart ska jag förbereda för att hämta hem dem, fast vi ska ju inte hem utan på lite äventyr.
Återkommer senare om vad vi ska göra.
Nu börjar Janiina vakna till och knorra, väldigt bra tajming måste jag säga då jag har hunnit äta sen lunch, surfa runt och blogga ikapp medan hon sov.
// Sargit

Inga kommentarer: