torsdag 6 september 2012

Utelek

Idag fick alla tre barnen föölja med mig till jobbet på förmiddagen.
Gick väll sådär under mötet då William och Sanna busade lite väl högljutt då de ledsnat på att rita...
Åt lunch med kollegor innan vi tog en snabbtur genom affären.
På hemvägen klev vi av bussen två hållplatser tidigare och tog en promenad.
Vi stannade och lekte på lekplatsen med stora rutschkanan också en lång stund.

 William har blivit förtjust i gungbrädan och balanserade gärna på den.
Då Sanna ledsnat på vanliga gungan gungade hon med William ett tag.
 Eftersom Janiina var så nöjd i vagnen så även jag passade på att gunga lite med barnen.
 Vi fortsatte till nästalekplats där vi stannade en stund till innan det blev dags för toa besök så vi fick skynda oss hem.
 Janiina har börjat intressera sig för Sanna och Williams motorcykel.
Tror nog ändå att hon får vänta ett tag till innan hon får kliva ombord...
Alla tre barnen fick bada ikväll, men för ovanlighetens skull var Janiina inte så förtjust i att bada.
På kvällen medan maken var på träning så små fixade jag lite här hemma innan jag bänkade mig vid soffan vid tv och dator. Tog igen lite egentid vid datorn som jag missat i två dagar då jag ju somnat vid nattningarna...
// Sargit

Inga kommentarer: