söndag 9 september 2012

Lekdate

PÅ förmiddagen var jag bjuden på en lekdate med barnen, men då både Sanna och Janiina hostat och snörvlat lite väl mycket så fick de stanna hemma med M-P, ville itne att den minsta av gästerna skulle råka bli sjuk.
Istället tog jag och William och cyklade till Fayeza till Williams glädje.
Han var först lite tveksam till att vilja gå men då han väl kom dit gick det bra att leka med Hadi och de andra barnen.
Go fika fick vi ju förståss också och massor av tid för oss mammor att prata. Tack Fayeza!
Innan hemfärd lekte vi alla ute en stund också.
På eftermiddagen tog jag bussen ner till dansen med barnen för att de skulle få en liten utflykt.
M-P tog bilen ner. Sen var vi där resten av kvällen fram till middagen då det var terminens första dans och även prova på för nybörjare. Jag hade ett möte där också med festkommitén och fixargruppen.
Dagen gick fort och ännu en kväll satt jag sen uppe till alldeles för sent...
// Sargit

Inga kommentarer: