måndag 1 februari 2010

Lek och bus hemma

Kvällens bus stod William för, då vi föräldrar var ouppmärksamma och bara nöjda att inget av barnen var grinig för tillfället.
Varför William var nöjd ser ni här.
En liten stund nöjde sig barnen att leka själva i sitt rum.
Då lyckades jag dokumentera följande.

För övrigt så fick jag åka hem från jobbet idag då jag blev magsjuk, men som det verkar så var det något annat då jag bara kräkts en gång idag.
Då jag kom hem så la jag mig i sängen efter att tvingat i mig ett halvt glas vätskeersättning och somnade nästan på en gång.
Sov i nästan tre timmar!
Vaknade först då M-P ringde vid fem att nu var de på väg hemåt, kände mig helt slut men annars rätt ok.
Magen kurrade så det var väl ett gott tecken.
Men tar det säkra före det osäkra och jobbar hemifrån imorn.
Tur man har bärbar dator på jobbet, har mycket att planera och förbereda som inte kan vänta så många dagar till.
Resten av familjen verkar må bra och det är jag glad för.
// Sargit

2 kommentarer:

Lina sa...

William kände sig nog lite snuvig. :)

Thomas med den nyuppdaterade bloggen sa...

Skönt att höra att du redan mår bättre. Hoppas det bara var något snabbt övergående skrutt med magen. Inte kul att må illa sådär. Bra att MP's och min plan att låta dig få vila i fred fungerade så bra! :-)