fredag 26 februari 2010

Skönt att vara hemma igen

Tänkte bara berätta lite kort att operationen gick bra och nu är jag hemma igen.
Har nog inte sovit så mycket på ett dygn sen jag vet inte när, jo förresten vid gallstens operationen förra året.
Även om jag inte sov så länge i ett streck då det är mycket spring och ljud på ett sjukhus, förutom snarkande rumskamrater, men sov gjorde jag.
Trött är jag idag och så klart ont i halsen, men inte värre ont än då man har tex halsfluss (värre känns det då tabbletterna slutat verka dock).
Mindre lyckat var det då jag inte tänkte mig för och skulle rensa näsan på Sanna idag.
Det är inte en av hennes favorit sysslor alls milt sagt, och hon brukar ju göra allt för att slippa, vrida sig, slänga med armarna, sparka med fötterna m.m.
Nu råkade hon få in en fullträff rakt på min hals med sin lilla fot. AJ!

M-P fick ta över...
Måste komma ihåg att vara lite försiktigare och överlåta vissa saker till min älskade man ett tag framöver.

Sjukskriven är jag tio dagar framöver men lär nog börja jobba tidigare än så, vilket läkarn sa var ok om jag kände mig bra.
Nu lite vila innan barnen vaknar från middagsluren.

// Sargit

1 kommentar:

Thomas och barnen sa...

Skönt att höra att det gick bra. Hoppas som sagt att du kryar på dig snabbt! MP är en kompetent karl, han ska nog kunna se till att du slipper allt sådant som belastar dig mer än vad du klarar - det är jag helt förvissad om. :-) Allt gott från oss. Kram!