söndag 14 februari 2010

En trött alla hjärtans dag

Barnen verkar trivas i resesäng iallafall.
Barnen sov gott hela natten, och därmed fick jag också sova gott.
Redan innan vi hunnit upp ur sängarna kom Emma inkrypandes för att få leka med William.
Efter frukosten bestämde vi oss för att gå på en promenad, där vi även passade på att gå förbi det hus som Thomas och Lina köpt.
Väl tillbaka igen var det lagom att äta lunch.
Spagetti och köttfärssås blev det, och alla åt med god aptit.
Sen var det dags för mig att packa ihop för att åka hemåt.
Väl hemma dröjde det inte så länge innan även Sargit kom hem.
Stort pusskalas följde, det syntes verkligen att barnen saknat sin mamma.
Då både jag och Sargit var helt slutkörda blev det inte mycket till all hjärtans dagfirande.
Det blev mest mys och lek med barnen.
När klockan närmade sig sex och vi ätit middag var det dags för mig att åka iväg på min danskurs.
Då inte det är nåt spännande att skriva om bifogar jag istället lite bilder som Sargit tagit medans jag var borta.
När jag sen kom hem låg redan barnen och sov.
Så vi fick iallafal ett par timmar att mysa i soffan innan det var läggdags.
// M-P

Inga kommentarer: