söndag 10 juni 2012

Mummus 65års kalas

Idag hade min mamma (barnens mormor = mummu) sin 65års kalas några dagar i förväg, hon fyller egentligen på onsdag och då nästa helg är "upptagen" med annat så blev det fest idag.
Jag var och hjälpte henne igår kväll och även idag hade vi fullt upp.
Jag hann inte fota så mycket då jag hade "disktjänst" och annat fix då det var många som kom för att fira min mamma.
Här har ni (snart) 65åringen i egen hög person.
 William och Sanna hade hur roligt som helst och lekte med mummus grannpojk och några andra yngre som kom. De hade så roligt så vi hade svårt att få hem dem senare.
Bus William i sina stiliga, självvalda, kläder.
 Och bus Sanna också i sin självvalda fina klänning.
Lilltrollet saknade inte famnar att mysa i heller såklart men ändå lyckades hon sova lite på festen.
Hemma var hon fortfarande pigg och glad och ville självklart studsa lite innan det blev middag och pyjamas.
// Sargit

Inga kommentarer: