fredag 16 december 2011

Vägen till klappjakt är tröttsam

Idag jobbade jag min sista dag, så från och med måndag har jag semester fram till bäbisen bestämmer sig för att den fått nog av trånga utrymmet i magen och vill se världen.
Känns konstigt att vara hemma länge nu, men om det fortsätter som det varit de sista dagarna med foglossning med mera så kommer jag nog behöva all vila jag kan få ihop denna sista tid.
Men först ska jul, nyår och treårs kalas avklaras.
Efter att jag hämtat barnen från dagis så åkte vi hela familjen till Eurostop för klappjakt då vi ska fira jul hos min mamma imorgon och inte hunnit klart med hennes julklapp.
På vägen dit somnade Sanna i bilen och då vi medvetet lämnat vagnen hemma fick hon ligga i kundvagnen och fortsätta sova då hon var helt utslagen.
Hon vaknade först då vi hunnit gå i ett par affärer och stod vid lekplatsen där William precis bröjat leka.
Men Sanna valde att följa med och titta i affärer med mig medan pojkarna lekte.
Senare kom hon dock igång med leken hon med.
Vi lyxade till det med middagen och åt pizza på Valsta vedugn och fick sällskap av min pappa och Helena också.
// Sargit

Inga kommentarer: