söndag 25 december 2011

Juldagen - julfirandet fortsätter

Vid lunch åkte vi till Bergmans, men först efter att min syster Nadja och hennes blivande man hann komma förbi och titta på vårt hus.
Nadja hade ju redan varit här men inte Patrick.
Här har ni de lyckliga tu i Bergmans soffa.
 Vi åt gott, igen, och så lekte barnen och busade så klart också med bland annat sin moster Tina.
 Här är hela gänget samlat förutom min pappa som tar kortet.
Inga lyckade bilder på mig denna julhelg inte... men det bjuder jag på.
Efter julklappsöppningen så såg barnen på tecknat med vaari medan vi andra spelade ett parti Settlers, med en matpaus mitt i, innan det var dags att åka hem och lägga barnen.
Tack igen för en trevlig dag och för de fina julklapparna barnen fick av moster Nadja.
De är väldigt populära må jag lova...
// Sargit

Inga kommentarer: