måndag 18 april 2011

Middag borta, igen...

Så här glada och nöjda var barnen då jag lämnade dem på dagis på morgonen.
Inga sura miner alls då de nu har en sandlåda att roa sig i.
 Ikväll, så fort vi hämtat barnen från dagis, så åkte vi iväg till min gudfar för att äta middag.
Blev jättegod hemmagjord pizza som Maikki (min gudfars fru) tillagat.
Både Sanna och William var jätte mammiga, de vägrade att sitta någon annanstans än i min famn då de åt.
 Men de åt med god aptit i alla fall. Själv fick jag äta lite senare.
Vi tog en promenad till husvisningen som var målet för ikväll, middagen och umgänget med min gudfar med familj var en god bonus.
Vagnen tog vi inte ens med oss så båda små trollen fick gott promenera själv vilket de gjorde, William protesterade ett tag så klart men gick till slut själv han med.
 Två av de tre husen vi tittat på igår och idag har varit jättefina och vi skulle lätt kunna tänka oss bo i dem, men tyvärr får vi fortsätta leta och hoppas på att drömboendet dyker upp så småningom.
// Sargit

Inga kommentarer: