söndag 25 mars 2012

Möte, dans och sedan feber som avslutning

Imorse var det tungt att komma upp ur sängen, speciellt då vi "förlorat" en timmes sömn på grund av sommartid.
Men iväg kom jag nästan i tid till mitt convention möte.
Det börjar närma sig nu, mindre än två månader kvar ju!
Janiina var inte så intresserad av vad som sades på mötet som du ser.
 Efter mötet då vi även bjöds på lunch, så åkte jag iväg och hämtade resten av familjen för att sedan åka till dansen.
Lyckades få dansa två tipp Plus och senare ett och etthalvt tipp A1!
Oj så kul det var! Några små missar gjorde jag ju så klart då jag inte dansat Square dance sen förra convention, det vill säga för ett år sedan.
Sanna och William var lite avaktande första tiden där men sen var det fullt fart på dem och de busade med flera av våra dansvänner och pappsen så klart mellan dansandet.
Hoppas på att det blir fler danssöndagar för även mig nu då stortrollen kan roa sig själva medan vi dansar.
Men sen ville Sanna inte att jag skulle dansa mer och då ryggen och axlarna började protestera då jag hade Janiina i BB-tain, så satt vi och tittade på då M-P dansade.
Här tittar de på då M-P dansar medan de äter frukt.
Vi var på dansen mellan två och sex så en lång dag blev det för de små, därför tänkte jag inte nämvärt på varför Sanna var så trött och höll på att somna i bilen och sedan i soffan i väntan på maten.
Hon gick även och la sig självmant efter maten, våfflor blev det så klart. William åt hela tre stycken!
Senare på natten vaknade hon väldigt varm, hon hade 38,4graders feber.
Det var väldigt länge sen febern hälsade på hos oss...
Resten av natten sov hon i vår säng.
// Sargit

Inga kommentarer: