torsdag 4 november 2010

Snutte!

Idag då vi kom hem från dagis började jag förbereda middagen.
William kom plötsligt till köket med sin snuttefilt i handen och var lite kinkig.
Jag frågade om han var trött och fick ett "AA" till svar.
Då sa jag sa åt honom att gå och lägga sig på soffan och vila en stund och om han ville kunde han sätta på TV:n.
Döm om min förvåning då han gick fram till TV:n, satte på den, klättrade sedan upp i soffan tog en kudde och la sig ner med huvudet på kudden och snutten mot kinden.
Där låg han stilla och nöjd i säkert fyra minuter.
// Sargit

2 kommentarer:

farmor Anci sa...

Jag blir inte förvånad alls. Jag tycker barna var otroligt duktiga på att förstå vad vi pratade om och gjorde som vi bad dem också mest hela tiden. De förstår ju både finska och svenska....ganska kul faktiskt.

Moster Tina sa...

Söööten!