onsdag 3 november 2010

Irriterande!

Fortfarande fungerar inte det att ladda upp bilder.
Blir ju tokig! Har numera 20GB att använda för bilder men av någon anledning fungerar inte det.
Någon som har något tips eller vet varför det inte fungerar?
Någon? Vem som? Snälla hjälp!
Hittar ingen hjälp från hjälp programmet eller då jag googlade efter information om detta problem.
Är lite för trött just nu och har haft huvudvärk sen före klockan sex...

För övrigt har dagen varit bra.
Efter att vi lämnat barnen på dagis så åkte jag och Anci till IKEA.
Där bjöd de på frukostbricka med kaffe till alla IKEA-family medlemmar, inte dumt alls då jag ju inte äter så mycket just på morgonen.
Hittade tyvärr inte det jag var ute efter, dörrar till barnens garderob, då det var slut på lager, men ändå lyckades jag komma hem med en hel del saker, bland annat nya madrasser till barnens sängar som jag tjatat om att vi borde införskaffa ett bra tag nu.
M-P hann joina oss på lunch på MAX innan vi rörde oss hemåt via några omvägar.
Till middag överraskade William oss med att återigen visa fram sina Sundströms gener.
Han åt först sin portion av mat, sedan halva Sannas och sedan åt han en tallrik till av annat (vi åt nämligen rester idag så alla åt lite olika).
Sanna ville inte ha det hon först fick utan ville hellre ha samma som pappa, så det fick hon ju och då åt hon med god aptit.
Konstigt att hon ofta hellre äter från vår tallrik även om vi har exakt samma mat som hon har på sin.
Sedan hann vi med ett kort besök hos min mor också innan det var dags att åka hem och få de små i säng.
Sista kvällen då farmor är här så då fick hon läsa saga för sina barnbarn, vilket uppskattades av både barn och föräldrar.
Nu ska jag lägga mig och hoppas att huvudvärken är borta till imorn.
// Sargit

1 kommentar:

Thomas sa...

Hoppas du kände dig friskare idag!

Det där med att (hellre) äta från föräldrarnas tallrik stämmer väldigt bra även på Emma. Tydligen är det inte helt ovanligt för en del barn - Elin var inte alls på det sättet, vad jag minns. Inte lika tydligt i alla fall. :)