söndag 25 november 2012

Närakuten

Ryggen blev bara värre så på förmiddagen körde M-P mig till närakuten på löwet, Sanna och William fick umgås med mummu under tiden.
Jag fick komma in väldigt snabbt då jag hade svindel och illamående också så fort jag stod upp längre än några minuter.
Efter en undersökning så fick jag beskedet att det var ryggmuskelinflamation och fick mediciner utskrivet.
Så vi åkte till väsby centrum för att hämta ut dem men där saknades den andra jag skulle ha så blev ett stopp på eurostop också på hemvägen.
Medan jag gick till apoteket så tog M-P en kort tur genom affären med Janiina.
Jag hann upp dem vid kassorna.

Här en bild då William och Janiina busar på golvet.
Resten av eftermiddagen halvslumrade jag i soffan och ändå var jag väldigt trött på kvällen.
// Sargit

Inga kommentarer: