lördag 24 november 2012

Kalas

På förmiddagen åkte jag och stortrollen till bibblan för lite sagoläsning. Knytte gruppen har uppehåll nu så då kan de följa med mig istället.
Under tiden åkte M-P iväg och handlade med Janiina.
Efter lunch var jag en sväng hos Jane dit M-P tog alla trollen innan han skulle åka på match.
Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi sedan hos min pappa för at fira Helena som fyllde år.
Sanna hjälpte gladerligen till att öppna hennes present.
Min rygg började värka udner dagen och blev bara värre så jag låg mest i soffan medan barnen lekte.
Janiina ville hänga med Helena och Roy i sovrummet först och senare myste hon med vaari.
Fika gjorde vi också såklart, mums.
M-P dök också upp sen och vi bjöd in oss på middag då vi inte orkade stressa hem.
Jag kikade in till Jane på kvällen igen för att fortsätta med det vi höll på med.
Ryggen blev bara värre på kvällen som tur var hade jag lite mediciner sen ryggskottet kvar så jag kunde sova rätt gott sen.
// Sargit

Inga kommentarer: