torsdag 22 november 2012

Lång jobb dag idag

Idag har jag jobbat mest hela dagen igen.
Janiina har dock varit mindre nöjd och vägrat äta efter frukost.
Hoppas hon inte är på väg att bli sjuk bara...
Men hon verkade inte lida av hunger direkt och det gick bra att sitta hos Lina medan jag åt färdigt.
Hämtade stortrollen på dagis och resten av de två timmarna hemma gick fort med små tjafs mellan stortrollen och en Janiina som var mindre nöjd.
Då M-P kom hem så åkte jag iväg till jobbet igen.
Bakade och förberedde annat inför kvällen, och så fick jag höra att Janiina vägrat äta föränn hon fick en macka i handen.
Verkar som att hon inte längre vill bli matat utan äta själv, hoppas det bara är det och inte något annat som är på gång.
Tog denna bild innan jag plockade undan efter Kvällsfrid...
M-P åkte till träningen och jag blev hemma med två "villintesovavillhellrelekaochbusahelanatten" snart fyraåringar.
Passade på att vika lite mera tvätt när jag ändå satt vid tv:n och såg på Revenge.
// Sargit

Inga kommentarer: