onsdag 21 november 2012

Mjukstart med jobb

Var iväg en sväng på förmiddagen och jobbade, rösten ville inte riktigt sammarbeta men jag hade svårt att hålla tyst trots att det värkte i halsen av att prata så mycket.
Och då jag var klar i lagom tid så passade jag och Janiina på att åka till Valsta kyrkan för att äta soppa.
Vi kikade in och sa hej till Janiinas gudmor på pastors först.
Min mamma mötte upp oss också så fick lite hjälp att hålla i Janiina då hon ätit klart så att jag fick äta.
Men mammig var hon så fick äta snabbt...
Vi hann hämta barnen ett, som vanligt på onsdagar, och sen styrde vi stegen till lekplatsen.
Efter en kort stund så mötte M-P upp oss där till barnens och min glädje.
Karusellen var populär idag.
Även om även rutschkanan också fick lite besök.
Men sen fick vi gå in snabbare än planerat då det blev en liten kissolycka ute.
Senare på eftermiddagen hade jag tandläkartid igen, gillar verkligen inte tandläkarbesök.
Efter att ha lagat den sista av fyra hål jag haft iår så åkte jag hem en kortis innan jag skulle på ett Me&I party där jag var en av två värdar. Jag stod för bullar medan Mette stod för utrymmet och kaffe/the. Väldigt trevligt hade vi och jag råkade bli kvar där efter partyt också. Tack för en trevlig kväll Mette och Johnny.
Beställde faktiskt en tidig julklapp till mig själv denna gång, hihii.
// Sargit

Inga kommentarer: