torsdag 26 maj 2011

Slogs med myggen

Ikväll var jag ute och dansade Squaredance på utedansbanan i Kvarngården, Knivsta.
Snart åker vi ju iväg på årets stora händelse i Squaredance världen (i Sverige i alla fall) Squaredance convention i Götebog, så jag var ju tvungen att se om jag kom ihåg något då senast jag dansade var på förra årets convention.
Nä, nu ljög jag. Kom på att jag faktiskt dansat två tipp (som det heter) under det gågna året.
Vi var 25 tappra dansare som trotsade myggarmen och dansade på med vifftande händer.

För övrigt är det fullrulle med mycket på gång.
Berättar mer imorgon (om det hinns med) men just nu är huvet fullt.
Ber er bara att hålla både tummar och tår för oss...
Dags att dra sig till sängs och hoppas att maken har värmt min sida av sängen åt mig.
// Sargit

1 kommentar:

Katja sa...

Jag har kommit igång med dansen igen (gått kursen nu under vårterminen), var ju i Märsta o dansa då Jerry Jestin callade.. A2 gick åt skogen.. I lördags var de Roden dansen med 15 års jubelium. Blev A2 och A1 dans dom 2 första timmarna.. Det gick bättre att dansa än när jag var i märsta, men Jerry är ju klurig me! =)
Men vi ses nästa vecka!! =)) Kram kram