söndag 15 maj 2011

Barnfrihalvdag och prickig son

Då både M-P och jag hade ett möte med klubben (inför convention, jag vet mycket sådant nu) så fick barnen tillbringa tid med sin mummu.
De hade betydligt roligare där än vad de skulle haft med oss.
Mycket information blev det och vi är en bra bit på vägen inför att arrangera den störta händelsen i vår klubbs historia.
Då vi hämtade barnen så var båda jättetrötta, så trötta att den ene hade somnat på golvet och den andre i mummus famn.
Dessa fina blommor kunde jag inte motstå att fota.
Någon som vet vad denna buske heter?

 Hemma upptäckte vi att William börjat få utslag på knäna, det slutade inte där utan även på bröstkorgen, magen, rumpan, fötterna samt ena axeln.
 Stackars liten, han var trött men ingen feber.
de fick sitta uppe lite längre då vaari, Helena och Tina var hos oss (de kom till och med med middag så jag slapp göra mer än koka ris till) inför kvällens stora match; Hockey-VM finalen Finland-Sverige.
William somnade i min famn i soffan medan Sanna busade med pappa.
 Ja, ni vet hur det gick i matchen.
Min pappa som är väldigt glad över resultatet.
// Sargit

Inga kommentarer: