söndag 8 maj 2011

Klänning!

Fick höra då jag kom hem från jobbet att det hade varit en dunst om klädvalet imorse, pappa förlorade.
Vilket resulterade i att de inte hann ta sig till kyrkan alls.
När jag kom hem möttes jag av en ljvlig syn, båda mina små troll i finkläder.
 Båda var väldigt nöjda med sina klädval och visade stolta upp sig för mig.
Jag hade ännu inte hunnit äta lunch så jag bredde några mackor och tog flingor.
William speciellt är väldigt förstjust i ost så då barnen snällt frågade om de fick ost så gav jag dem en skiva var innan jag stoppade in den i kylen igen.
Men William ville ha mer.
Jag sa att den är i kylskåpet och att det räckte med det han fick.
Då går han fram till kylen, öppnar dörren, pekar på osten och säger "Mer ost. Ost där!".
Söta unge!
// Sargit

Inga kommentarer: