söndag 1 maj 2011

Max i trädet!

Jag blev väckt ur min sömn av telefonen där M-P förklarar att jag måste komma ut och se efter barnen medan han klättrar upp i ett träd för att hämta ner Max.
Förstod först inte vad han menade men sen fick jag höra att Max hade solat sig på grannens altan och då de öppnade dörren så kom deras besökares hund ut som ett skott och började jaga Max.
Vittnen blev lika förvånade som M-P av hur snabb Max var och att han lyckades klättra upp i trädet.
 Där satt han länge och fräste innan M-P till slut lyckades klättra upp och få ner honom.
Max var inte lycklig!
Jag bar in honom och gav honom lite "lyxmat" innan vi gav oss iväg till min pappa.
// Sargit

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sv: Tack. Ja, hela dagen var jättebra. 9 gäster + mig själv i min lilla etta funkade rätt bra.

farmor Anci sa...

Det hade jag aldrig trott att Max skulle klara =)