tisdag 31 maj 2011

Packade och klara, nästan

Igår och idag har det varit fullt upp.
Min käre far hamnade på sjukhus natten till på måndag, han mår bra nu tack och lov. Jag åkte till sjukhuset på kvällen efter jobbet igår och hälsade på honom.
Jag och barnen åkte till Skansen med kyrkans öppna förskolor på morgonen igår, mer om det i ett inlägg senare då jag hinner.
Dessutom så har vi nu fått inbokat ett datum då vår lägenhet ska fotograferas inför försäljningen, så gissa om vi haft (och har) att göra mitt i allt packande inför vår resa till Squaredance convention i Göteborg.
För att inte tala om att vi ska hinna jobba också...
Ville bara tala om att det kan dröja till nästa inlägg då vi är på resande fot, men ska försöka hinna uppdatera så fort tillfälle ges och ork finns (datorn är ju med).
Här får ni en bild från sommarfesten på mitt jobb idag.
Det var terminsavslutning för verksamheten med gudstjänst, korvgrillning, fiskedamm och tårta.
Jag hade inte tid att ens smaka på denna läckra tårta, vilket nog var bra då min mage inte hade gillat den alls även om tungan hade gjort det.
Nu närmar sig klockan halv två på natten, jag är nyduchad och helt färdig för sängen.
Hann packa klart i alla fall, bara kylgrejerna kvar vilket vi fixar först innan avresan imorgon förmiddag.
// Sargit

Inga kommentarer: