lördag 1 januari 2011

Sanna och William 2år idag!

Idag fyller våra små troll hela TVÅ ÅR!
Har sagt det ofta och kommer säkert säga samma igen men vart har tiden tagit vägen?
Här är deras födelsedags tårta, mer om kalaset och bilder på födelsedagsbarnen får ni se lite senare.
Nu ska jag natta två "jag är inte trött jag vill inte sova, fast jag inte sovit något på hela dagen" barn.
Hoppas på en snabb nattning så jag hinner blogga ikapp lite om nyår och kalaset, innan kvällens film "Mammamia" som börjar halv tio på trean.
På återskrivande.
// Sargit

2 kommentarer:

Vikkan sa...

Grattis till Sanna och Wille på 2:års dagen! Tänk vilket härligt och intressant år ni har framför er nu. Det händer massor mellan 2 och 3 år!

God fortsättning på 2011!

Kram Vikkan

ankan sa...

Grattis till de små (stora) trollen! Hoppas ni hade en fantastisk dag, ser fram emot att läsa om kalaset
kram kram