onsdag 19 januari 2011

Halva familjen sjuk igen

Inatt hade då Sanna feber som jag redan skrev igår.
Men det var inte bara hon som drababts denna gång utan nu är även M-P febrig och eländig.
Verkar vara samma för honom som jag hade förförra veckan (jag lider fortfarande av trötthet efter den influenssan, eller om det är bara vanlig sömnbrist vad vet jag).
Båda barnen fick stanna hemma idag hoppas bara att min älskade make orkar med dagen, men han verkade må bättre på morgonen än under natten.
Själv blev jag lite senare än vanligt till jobbet då jag ville avlasta honom lite och hjälpa till med morgonbestyren.
Nu ska jag sätta igång med dagens arbete, så jag hinner få det viktigaste färdigt ifall jag behöver åka hem sen.
// Sargit

1 kommentar:

mummu sa...

jag kan hjälpa även min svärson med barn om behöver.men det betyder att ni ber hjälp.kan inte bara tränga mig inne till er.