onsdag 12 januari 2011

Har inte tid...

Idag efter jobbet åkte vi iväg med hela familjen till Häggvik för att hämta ut min efterlängtade Nokia N8.
Den skulle ju ha kommit redan i mitten av december men leveransen var försenad.
Själva pappersexerciset tog mycket längre tid än planerat, men efter nästan en och en halv timma senare så klev jag ut med min fina telefon.
Barnen var mycket mer sammarbetsvilliga än vad jag trott då det var långt över middagstid egentligen.
Efter en sen middag på Stinsen så försökte vi få hem barnen därifrån, men de ville hellre utforska stället och leka än följa med till bilen.
Till slut kom vi hem och kunde lägga barnen en timma senare än vanligt.
Gissa vad jag roat mig med under kvällen?
Jo, jag har bekantat mig med min nya lilla älskling, och ju mer jag lärt känna den "gröna lilla" desto mer förälskad har jag blivit.
Så nu har jag jag inte tid att blogga mer ikväll, ska lägga in lite musik i min gröna lilla.
Som avslutning bjuder jag på en bild från imorse, tagen strax innan jag väckte barnen.
Förstår ni nu att vi har det lite trångt i vår breda säng...
// Sargit

1 kommentar:

mummu sa...

onhan se ihanaa pitää lapset vierellään,mutta onhan niillä omakin sänky.
jos ei joka yö ole lapset vierellä,niin on sitten sitäkin ihanampaa kun ne on siinä.