torsdag 31 januari 2013

Onepiece och Kina

Försökte fånga Janiina på bild i sin fina onepiece hon fick från moster Nadja och Patrick.
Gick lite sådär då hon inte riktigt har ro att vara still någon längre stund.
Lämnade barnen på dagis idag, länge sen jag var där.
Även om det är skönt att slippa stressa upp på mornarna då maken sköter morgonrutinerna med barnen, så oroar jag mig lite för hur det kommer bli till hösten då jag åter ska ta över mornarna.
Men hösten är långt fram så jag passar på att njuta så länge det går, för sen blir det inga fler sovmornar för mig inte på ett bra tag skulle jag tro.
Då jag var klar på jobbet så bestämde vi oss lite spontant att ignen av oss orkade laga mat idag, så vi packade ihop oss i bilen och åkte till Kina krogen till barnens (och vår) glädje.
Gott var det, som vanligt. Janiina däremot har inte ro att sitta still någon längre stund så när hon ledsnat på maten sin så ville hon på upptäcktsfärd. Då passade hon på att charma de flesta hon stötte på i restaurangen.
Lyxade till det med friterad banan till efterätt, jag fick hjälp att äta upp den.
// Sargit

Inga kommentarer: