lördag 5 januari 2013

mycket nu...

Januari månad är inte den aktivitets minsta månaden, eller hur man nu ska utrycka det...
Men ge oss några år så kommer vi nog in i rutinen att ha tre födelsedagsbarn i januari, så där lagom efter jul och nyår.
Igår firade jag och min älskling 10år tillsammans!
Eller firade och firade vi grattade varandra att vi stått ut hittills och lyckönskade varann inför framtida år, hihii... skämt osido, kan knappt förstå att det gått 10år redan sen vi blev tillsammans.
Det innebär att till sommarn har jag haft körkort i 10år också, förutom minnet att vi köpte vår första gemensamma lägenhet samma år.
Det var ju inte många som blev särskilt överraskade av att det blev vi två till slut, det verkade som alla bara väntat på att det skulle ske, alla utom vi tydligen.

Vi "firade" dock på varsitt håll då jag hade en del att fixa med på annat håll inför bröllopet jag och stortrollen var på idag (mer om det senare...), maken fick gosa med Janiina medans.
Nu ska jag försöka få min skönhetssömn så jag orkar med morgondagens kalasande.
Då blir det nämligen 14 barn som ska fira våra stortroll, många barn blir det då kompisarna har småsyskon också...
Tur vi valde i sista stund att ha kalaset i kvarterslokalen...
// Sargit

Inga kommentarer: