lördag 19 januari 2013

Så det kan gå...

Dagen har gått i städandets tecken. Jag var på ett möte mitt på dagen lite kort och sen åkte jag och handlade, men utöver det var det röj som gällde.
Tur vi hade farmor på besök så vi fick hjälp med barnen!
På förmiddagen var William lite bråkig på grund av trötthet så han och M-P tog en liten vilopaus i hans säng.
Det gick så här:
Vaari, Helena och Tina kom förbi en sväng också för att säga hej. Roy var ju också med.
På kvällen började jag och Sanna att baka tårta men ajg fick avsluta det sen.
Jag "kapade" även makens iphone då han var dum nog att introducera ett roligt spel till mig.
Så mitt tårtbakandet blev lite distraherad av dels spelet och dels av en bra film som jag velat se länge som gick på tv "Allt för min syster". Boken är bättre säger jag bara men filmen var bra den med.
// Sargit

Inga kommentarer: