måndag 14 februari 2011

Våren är här!

Nåja, på bloggen i alla fall.
Inatt då jag satt i soffan så såg jag plötsligt något oväntat.
Våran Hibiskus blommar!
 Snö ute, julbelysningen fortfarande uppe och kallt som bara den, men Hibiskusen tycker att nu är det vår!?!
Då kände jag för att ändra om lite på bloggen som ni ser, lite vårkänslor.
Inte bara därför jag bytte design, det är så att jag inte kan läsa vår blogg på min mobil av någon anledning, all text i inläggen är helt otydligt.
Så ska testa detta om den fungerar annars får jag väl ändra igen.
Barnen är lämnade på dagis och själv ska jag slappa förmiddagen, mest troligt sova förutom att duscha och äta frukost.
Hade kunnat ha barnen hemma på förmiddagen men förskolan vill att man lämnar senast nio då deras dagsprogram börjar.
Idag fick barnen bråttom in då de andra redan börjat dansa precis då vi kom.
En snabb puss och glatt "hajdå!" fick jag från dem båda innan de rusade in.
Själv stod jag där och tänkte vad hände?
Har inte gått riktigt så lätt med morgonbestyren och att lämna dem någonsin.
Ha nu en riktigt trevlig, mysig och solig Alla Hjärtans dag!
// Sargit

1 kommentar:

farmor Anci sa...

avundsjuk på hibiskusblomman....mina trivs inte här....de dör en efter en