onsdag 16 februari 2011

Inte utan min snutte

Imorse ville William inte skiljas från sin snuttefilt.
Då vi kom till dagis höll han den ännu hårdare i sin famn och blev ledsen då jag frågade om han ville att jag skulle ta in den åt han.
Så fäst har han inte varit i snutten sen barnen var bäbisar och knappt kunde sova utan snutten för ögonen.
Till slut gick han med på att snuttefilten skulle få komma in i värmen.
Han var jättemammig och ville inte alls att jag skulle gå.
Länge sedan det var så, tur att de skulle gå på promenad till skogen idag så han fick annat att tänka på.
Sen att det visade sig att han vägrade gå mer än två steg är en annan sak...
Sanna var det inga problem med alls, hon hann knappt säga hejdå till mig.
// Sargit

3 kommentarer:

Nadja sa...

Vart e barnens egna fina västar med deras namn på? Inte långt kvar tills vi ses. Saknar trollisarna.

Familjen Sundström sa...

Nadja: De ligger i deras ryggsäckar. Men på dagis måste de använda deras västar med dagisens nr m.m.
// Sargit

ankan sa...

Men vad gulligt med snutten i hand!