torsdag 22 april 2010

Uppdatering på småtrollen

I tisdags var M-P med barnen på bvc för lite vägning och mätning.
William är numera 1o800g tung och 74cm lång
Sanna väger 9950g och är 73cm lång

Kameran var lite bortglömd idag så det enda som blev förevigat var då Sanna och William satt vid ytterdörren och hade det bra.

Idag var M-P och barna på Delfinen och spanade in de nya lokalerna.
Då det var riktigt aprilväder idag med både regn och snö(!) så tog han bilen dit och hem.
Resten av dagen tillbringades hemma för deras del medan jag var på jobbet och sedan linedance.
Hann träffa barnen lite kort då jag hämtade dansskorna hemma, William klängde på mig och ville inte ner medan Sanna brydde sig knappt om mig.
Då jag kom hem sov barnen.
Men imorn är jag ledig och ska umgås hela dagen med dem.
Få se hur snabba vi är att komma igång på morgonen nu då ingen av oss har bråttom iväg...
// Sargit

2 kommentarer:

Vikkan sa...

William är numera 1080g tung och 74cm lång

Vilken lättviktare! Har du möjligtvis glömt en nolla? ;-)

Familjen Sundström sa...

Vikkan: hihii... vad fort det kan gå då man skriver :)
Inte ens M-P upptäckte felskrivningen...
Men har ändrat nu.
Trodde faktiskt att de skulle väga över 11kg men tji fick jag, kan bero på förkylningarna som härjat...
// Sargit