måndag 12 april 2010

Medhjälpare på jobbet

I eftermiddag fick jag besök av mina barn på mitt kontor.
Trevligt avbrott då jag suttit vid datorn en bra stund.
William var nyfiken av sig men gjorde inte så mycket väsen utan tittade sig mest omkring.
Sanna ville gärna hjälpa mig med mitt jobb, hon grabbade tag i telefonen och almanackan.
Är det den bild hon har av mitt jobb tro?
Ikväll tog M-P en porträtt bild av mig och mitt "krigssår".
Jag tog bort tejpen över ärret igår kväll och nu slipper jag nog den helt.
Måste bara skydda ärret från solljus ett år.
Så inga besök till playan då för att visa upp vinterblek hud. Hör och häpna, båda barnen sov före halv nio ikväll!
Har det vänt nu tro?
// Sargit

1 kommentar:

Moster Tina sa...

Haha! Det där kallar jag önsketänkande kära syster! När kommer du o hälsar på? Puss