lördag 10 april 2010

Är så trött...

Har halvslumrat halva dagen idag och barnen har fått härja fritt.
Så nu har vi ren tvätt som inte hunnit i skåpen över hela sovrumsgolvet.
Nåja, kul ändå att de kan roa sig själva då mamma är så slut som idag.
Typiskt att man ska bli förkyld så fort man är ledig...
M-P åkte iväg tidigt imorse till Örebro för att hjälpa Tina att flytta, så idag är jag ensam hemma hela dagen med barnen.
Barnen sover just nu så ska passa på att ta en dusch och hoppas på att jag piggnar till så att vi kanske kan ta oss ut efter mellanmålet.
Även fast det regnar så känner jag att lite frisk luft vore inte fel.

Blev lite nostalgisk igår kväll då jag läste artikeln som skrevs om oss förra året då barnen föddes.
Känns som en evighet sen men ändå minns jag det som igår...
// Sargit

Inga kommentarer: