måndag 19 april 2010

Mellis på lekplatsen.

Efter att ha varit på tvillingträffen så knatade jag och barnen vidare ner mot Norrbacka.
Vi skulle nämligen möta upp Thomas, Elin och Emma och äta lite mellanmål på lekplatsen där de bor.
Så efter att småttingarna fått i lite att äta så fick de leka som de ville.
Sandlådan fick väl godkänt av Sanna medans William ganska snabbt blickade vidare mot nya mål.

Därefter hittade de ett stängsel som var väldigt spännande.
Gunghästen var enligt Sanna lite för läskigt, men William njöt av det och han och Emma satt och gungade en bra stund.
Sanna upptäckte däremot tjusningen med grus.
Helt enkelt fantastiskt roligt verkar det som.

Nu kom även Sargit hit för att hämta hem familjen.
Men först ville hon också va med och leka lite
Hon kom lagom tills det var dags att utforska gungorna.
Elin hade roligt.
Emma och Sargit likaså. Även Sanna hade hur trevligt som helst
William var dock alldeles för häftig för gungorna och ville hellre "chilla" med pappa.Det var hur som haver väldigt roligt att vara på lekplatsen, men jag antar att man får vänja sig vid att skaka loss en mindre sandlåda ur barnens kläder efter varje gång.

//M-P

3 kommentarer:

Moster Tina sa...

Så stora trollungarna har blivit! De har ju växt minst fyra år sen jag såg dem sist... Nu får tiden se till att gå snabbt så jag får träffa dem snart!

ankan sa...

Vilka tuffa jeansungar! De ser störtcoola ut! :-)

Princess sa...

Sjusta pjuks trollungen och min kopia har ;)