söndag 27 december 2009

Busiga barn och busig farbror

"Mamma har glömt sin chokladask på golvet, jag hittade den.
Jag gör mitt bästa för att komma åt godsakerna och lyckas nästan..."
"Farmor är kul att busa med också"
"Jag är en intelligent kille som tycker om att läsa böcker"
"Kameran är min vän"
"Lyft upp mig farbror Jompa!"
"Högre frabror, högre! Mera!"
"Du och jag farbror Jompa, du och jag"
"Titta jag flyger!"
"Jag vill också flyga"
"Men jag gillar mer att kramas"
"Syrran tuggade ju på den här tidigare, jag måste också ta reda på hur den smakar"
"Undrar om jag får..."
"... kunde inte motstå tomten, ser någon mig tro?"
Efter denna busiga förmiddag var det dags att krama Umeå borna adjö då de skulle med flyget på eftermiddagen.
Vad glada vi är över att de kunde komma och fira barnens första jul med oss.
Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.

Inga kommentarer: