tisdag 17 december 2013

Moster Heidi anländer

Så här såg de små gåvorna med polkabräcken ut, Sanna och William gick runt väldigt glada för att dela ut dem till alla pedagogerna på förskolan. Hoppas att de inte missade någon bara...
 Jag och Janiina körde mummu till Eurostop så hon kunde handla lite, passade på att handla lite på Maxi jag med innan det var dags att åka hem och hämta barnen.
Snart nog var det dags att åka till Arlanda för att hämta min syster Heidi. William valda att följa med medan Sanna och Janiina stannade hemma och pärlade.
 Heidi blev välmottagen av trollen, hon fick en bamse kram av Janiina så fort hon kommit in i hallen.
Sen blev hon utvald att läsa sagor för dem.
 På kvällen njöt jag av en kopp the medan jag och syrran slog in de första klapparna.
// Sargit

Inga kommentarer: