tisdag 26 februari 2013

Soppa och Öppnis

Då timmen närmade sig lunch fångades mitt öga av rörelser utanför kontorsfönstret mitt.
Min familj hade anlänt och William siktade in sig på personal ingången direkt.
De känner sig som hemma på mitt jobb som ni förstår. 
Det var rätt lugnt på öppnis så Maud läste massor av sagor för Sanna och William.
De gillar Maud väldigt mycket, inte ens mamma var intressant då jag kikade in.
Janiina härjade runt som vanligt men idag visade hon upp vad nytt hon lärt sig, men då jag skulle filma det hon gjorde så verkade hon bli distraherad av mig men gjorde det ändå till slut.
Och sen fler gånger.
Jag fick sällskapa med dem under lunchen i alla fall innan jobbet kallade igen.
// Sargit

1 kommentar:

farmor Anci sa...

Vad hon lär sig snabbt Janiina....härligt att se =)