tisdag 19 februari 2013

Presentation av Kiia

Hej. Jag heter Kiia och kommer från Finland.
Jag är inte så duktig på svenska så därför kom jag hit för att främst öva på min svenska.
Jag är 17år och går på gymnasiet i Vammala, utanför Tammerfors.
Jag gillar att sjunga och umgås med mina vänner, min familj är väldigt viktig för mig.
Mina förväntningar inför min tid här är att lära mig bättre svenska och att få lära känna nya människor och se nya platser. Det här är också en möjlighet för mig att bli mer självständig då det är första gången jag är bortrest ensam utomlands hos främmande människor.
Tur nog så är jag en barnkär person så att umgås med Sanna, William och Janiina har jag ingenting emot.
Jag ser fram emot min vistelse här med spänning.
// Kiia (skrivet med hjälp av Sargit)

Inga kommentarer: