lördag 23 februari 2013

Årets första tvillingträff

Självklart skulle M-P bli kallad till en match just den tiden tvillingträffen skulle börja.
Nåja, tur nog så hade jag Kiia med mig så hon umgicks med barnen medan jag förberedde fikat.
Vi var där redan vid lunch så vi slapp ta en alldeles för tidig lunch och sen stressa iväg.
Idag blev vi fyra familjer i slutändan, två av de som anmält sig fick förhinder.
Men vi som var där, 11 barn, 7vuxna och så Kiia, hade det väldigt mysigt i alla fall.
M-P kom dit efter sin match vilket barnen gladde sig åt då de fick busa lite extra med pappsen.
Mina stora älsklingar.
 Jag glömde faktiskt att fota idag också, men fick en rätt ok bild från träffen mitt i lego-bygge och sagoläsning.
Vi avslutade med en sångsamling i kyrkan, men idag missade vi att ta en gruppbild.
Efter middagen blev det lite Backyardigans igen innan det var dags för Melodifestivalen igen.
Sanna och William tycker om att titta på den och ikväll såg de hela tävlingen då de inte ville sova.
De gick och la sig då röstningen började men sen dröjde det inte länge innan de smög sig fram och kröp upp i min famn.
Så de fick mysa där till schlagern tog slut för kvällen och sen bums i säng med dem.
Somna fort gjorde de på andra försöket.
// Sargit

Inga kommentarer: