söndag 20 maj 2012

Sommaren är här

En fin bild på Janiina med sin farmor Anki då de myser i soffan på morgonen.
En bamsekram får farmor Anki av William då hon skulle hem, hon fick en av Sanna också men hann inte fota.
 Efter de senaste dagars slit och då vi nästan varit "ifrån" barnen så var det skönt att avrunda denna fina sommardag med en mellanmålspicknick, bara jag och mina små älsklingar.
Enda som saknades var min älskade make som var kvar på dansen och hjälpte till med röjningen.
Väldigt uppskattat av alla trollen.
Och självklart måste ju fötterna invigas med barfota spring i sommargräset.
 Gungorna är klara favoriter på vår bakgård.
 Liksom rutschkanan som de stora trollen numera klättrar uppför oftare än åker nerför.
 Efter att ha sprungit barfota hela eftermiddag/kvällen är det skönt med ett varmt fotbad innan sängdags.
Det blev en väldigt kort kväll för oss alla jämförelsevis, men först hämtade jag min syster Heidi från flygplatsen på kvällen.
Vi får äran att njuta av hennes sällskap under kommande vecka.
// Sargit

Inga kommentarer: