fredag 10 juni 2011

Trött son

Det är inte ovanligt att båda barnen från och till ropar och pratar med oss då vi lämnat rummet efter sagan.
Ikväll var det William som höll låda och som vanligt så svarade jag bara "jaa?" då han ropade på mig.
Efter en stund blev det tyst då båda hade somnat, som de brukar göra nästan mitt i en "mening".
Helena gick in och så ropade hon på mig och skrattade.
Denna syn mötte oss.
Vi misstänker att han hade ropat på mig för att han inte orkat flytta sig tillbaka till sin säng, stackarn.
Så gosig han är vår son.
Stackarn var helt full med värmeutslag idag på överkroppen, men efter vattenlek på altanen såg det lite bättre ut.
// Sargit

1 kommentar:

mummu sa...

hei.en ole ehtinyt tällä viikolla edes tapaamaan minun lapsenlapsiani,joten tulkaa kiltit ihmiset huomenna valstapäiville.että edes vähän näkisi niitä.ja hyvä jos ehtisitte sunnuntaina tuleen syömään.elina ja svantekin tulee ja maire ja bosse.
oli muuten hyvät kuvat.pysyiskin aina noin siistinä.