fredag 22 oktober 2010

Snö!

Efter en tung natt med Sanna, som hade jättehög feber som hon vaknade av, så kändes det tungt att kliva upp då William vaknade.
Men bara att bita ihop.
Inte blev det lättare då jag tittade ut och såg allt det vita som fortfarande föll från himlen.
William och Sanna tittade lite förundrat ut först då jag påpekade att det har snöat.
Som ni ser så har vi inte rensat altanen på sommargrejerna m.m.
 Till och med poolen är framme fortfarande, tillsammans med snowracers som stått framme hela sommarn då vi fick dem från våra grannar som rensade sitt förråd.
 "Jag vill ut!" verkade William säga då han blev mer nyfiken på snön.
 Vid ett obevakat ögonblick har William fått tag på kameran och fotograferat lite, upptäckte detta nu då jag tömde förmiddagens bilder...
Denna blev rätt ok bild ändå, resten var lite si och så men med lite övning så blir det nog en fotograf av honom med.
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, min mor kom precis och barnen ska sova, men William är av en annan åsikt.
Kommer hem först imorn eftermiddag.
Är redan trött så hur mitt huvud klarar av att komma ihåg allt till övernattningen har jag ingen aning om, tur att vi är fler ledare med...
Hoppas att kommande natt blir bättre för M-P som är själv med barnen, känns inte så kul att lämna honom ensam med barnen då de är sjuka.
Han klarar det det vet jag men alltid lättare att kunna turas om.
Vill passa på att önska dig som läser en trevlig fredag kväll och helg då jag misstänker att jag inte hinner blogga något i helgen.
// Sargit

2 kommentarer:

Plingan sa...

Krya på er och trevlig helg! Kram - Ingela

Moster Tina sa...

Själv fick jag ett leende på läpparna när jag såg att det snöat under natten =) Fast ni verkar ha fått mer än vi, den har redan smält bort här...
Hoppas övernattningen går bra, säg åt dem att vara snälla mot min syster!