måndag 7 september 2009

Movie tajm

Några filmsnuttar som jag tog efter att barnen ätit lunch och var hur nöjda och glada som helst.
De hade full fart med sina stolar en bra stund och man såg verkligen att de mer och mer börjar upptäcka och leka med varandra.
Precis innan jag började filma detta så hade Sanna "sprungit" i en väldans fart, som om hon jagade något.
Tänkte försöka få henne att få upp samma fart igen då jag filmade henne med lyckades inte riktigt.
Det var annat som var intressantare.
Men observera hennes fotarbete!

Om du undrar vad jag säger så försöker jag locka Sanna att komma till mig.
" kom till mamma" och "kom hit Sanna".

I nästa film ser ni stjärnorna Sanna och William leka "radiobilar" med varandra.
Ska snart lära mig hur man klipper filmerna så att det inte blir så mycket långa onödiga sekvenser.
Men till dess får det här duga. Så ta fram popcornen och luta dig tillbaka för här kommer
"Krock med liten kropp"

Återigen var mamma lite långsam så det mest aktiva och roliga skedde precis innan jag började filma.
De skrattade åt varje krock och båda försökte nå varandra. Det såg hur roligt ut som helst.
Måste börja ha kameran i bakfickan eller nåt...

Inga kommentarer: