lördag 26 september 2009

Hårigt och röjt

Sannas lugg har blivit så långt nu så den hamnar framför ögonen.
Så idag då jag var och handlade, medan Tina och Helena (våra räddare i nöden) satt barnvakt, så köpte jag ett pannband till henne.
Se så söt hon är.Hon verkade gilla den för den fick sitta på tills jag tog bort det innan läggdags.
(Men William försökte däremot få tag på den några gånger...)
"Åh, en kamera! Fota mig!"
Våra små gullungar upptagna på varsitt håll...
William röjde upp i cd hyllan, samma som tidigare av någon anledning...
"Den här skivan hör ju inte hit!
Det är inte country musik...
Så kan vi inte ha det!"
Varefter den skivan flög långt....Sanna gjorde sitt bästa för att undersöka vad det var för form på bygg-koppen.

Vad gjorde pappa då?
Jo, han hade en "gubb" dag/kväll på Öl- och Whiskey mässan
.

P.S.
Missa inte inlägget om igår längre ned på sidan...

2 kommentarer:

Thomas sa...

Du får ju se till att komma iväg på en riktig tjejkväll någon gång, Sargit! Lina är säkert inte den som bangar... och ju fler desto roligare. Jag har hört henne prata om att det var länge sedan.

Beträffande William och cd-skivorna så stödjer det ju bara min teori som jag skrev i min förra kommentar om cd-hyllorna. :-)

Familjen Sundström sa...

hehe... ja får lov att göra det. Lina och jag får väl prata ihop oss om något vid tillfälle.
Angående William, jag låter han hållas, kul att han har något att öva sin fingerfärdighet med ;-) och snart så kommer skivorna flytta, så fort hallgolvet blir lagt så...