tisdag 8 september 2009

Febrig natt

Igår kände jag mig inte riktigt som vanligt.
På eftermiddagen så fick jag huvudvärk, vilket jag aldrig brukar få.
Sen på kvällen då barnen somnat orkade jag inte ens sitta upp och frös som bara den.
Det visade det sig att jag hade 38,3 graders feber.
Jag har låg kroppstemperatur i normala fall, så har jag 37grader har jag feber och mår inge bra.
Sov som en stock när jag väl somnat och min man, som lägligt nog var ledig idag då han ska jobba helgen, tog hand om våra älsklingar.
Han lät mig sova till 11 då han la Sanna bredvid mig så att hon skulle somna ockå, William hade redan somnat.
Vi sov gott både hon och jag och vaknade först efter 12.
Har ingen feber idag men huvudvärken fortsätter.
Blir väl att ta det lugnt resten av dagen.
Kanske jag hinner uppdatera bloggen lite från de senaste dagarna då jag inte haft tid eller ork att göra det.

2 kommentarer:

farmor Anci sa...

Nu var det dig det var synd om....vilken tur att du inte behövde vara ensam.

Thomas sa...

Usch då, tråkigt... men kanske inte helt oväntat med tanke på att ni trots allt har haft sjuka barn hemma en längre tid.

Inte för att det har drabbat OSS så ofta, men jag har förstått det på andra vi känner som att man får acceptera att man blir sjuk oftare än andra när man är småbarnsförälder, eftersom kontaktytan mot diverse baciller och virus blir så mycket större... Det är bara att gilla läget. :-/