fredag 4 september 2009

Är det någon som läser på vår blogg?

Tycker det är kul att skriva på bloggen och gör det inte bara för läsarnas skull utan även för att själv ha lite koll på i framtiden vad som hänt under småbarnsåren.
Men det är ju även roligt att se att någon läst det jag skrivit.
Nu var det ett bra tag sedan någon kommenterade något i något av inläggen (förutom farmor och mormor som kommenterat flest antal gånger).
Så av ren nyfikenhet vore det kul att veta hur många som egentligen läser vår blogg.
Har ju inget som mäter hur många besökare som kommer, kanske ska skaffa en?
Men hur gör man det?
Eller skriver jag för ofta så ingen orkar skriva någon kommentar?
Hur som helst.
Skulle vara trevligt att få ett hum om hur många som regelbundet besöker vår blogg.
Så jag vore jätteglad om du skrev en liten kommentar, om inte annat bara ett "Hej".

Nu börjar dagens äventyr med våra små älsklingar.
De har fått frukost och blivit påklädda.
William har till och med hunnit klura ut hur han ska ta sig till hallen med sin gåstol:
Genom deras rum över två trösklar!
Så nu är det snart inte mycket som går säkert för hans upptäckarhänder.

9 kommentarer:

mummu sa...

hyvä lapseni.kiitos sinne minne kiitos kuuluu.sinulla on todella hyvä mies joka tekee raskasta työtä ja huolehtii perheestään.mukava että vuorottelette valvomisen kanssa.raskasta se on sinullakin olla yksin päivisin heidän kanssaan kun ei ehdi mitään tehdä yhteenmenoon.onneksi tätä aikaa ei kestä kauan ja on niitä iloja paljon enemmän loppujen lopuksi mitä suruja ja väsymystä.ei lapset ole kauaa pieniä ja sitten kaipaa näitä aikoja.pienet lapset,pienet huolet.isot lapset,isot huolet.
vaikka oletkin itse jo perheellinen,niin olet kuitenkin minun lapseni ja huolehdin aina.(sinun mielestä välillä liikaakin,mutta odota vaan sellainen 30 vuotta)

PA! sa...

haha, jag är bara inte så bra på att kommentera, men det händer att jag kastar ett öga =)

Lina sa...

Men jag kommenterar ju ibland, va?
Läser gör jag i alla fall varje dag. :)

Thomas - Våga Vägra Fac**ook sa...

Jag tycker åxå att jag är hyfsat bra på att kommentera. Har väl gjort det ett antal ggr åtminstone. Så är det dock tyvärr - det vet även vi. Det hjälper inte att man tjatar och trugar... ibland kan man få till något inlägg som ger många kommentarer, men oftast får man vara glad för någon enstaka...

Sedan har vi det där svarta hålet - Fac**ook - som suger in allt fler och fler. Har man väl halkat in där verkar det som om folk tycker att det räcker med att skriva kommentarer där. Samma sak med de som förr bloggade. Har de väl råkat ut för det där viruset så slutar de upp att blogga, för det räcker väl med att de skriver där... *suck*.

Ber om ursäkt för mitt lilla utbrott, men jag behövde få det sagt... :-)

Familjen Sundström sa...

Jag går gärna med i din klubb "Våga vägra Fac**ook" Thomas.
Och det är helt ok att du avreagerar dig här.
Jag vet att både du och Lina är bland dem som är duktiga på att kommentera.
Men är fortfarande nyfiken på hur många besök vår lilla blogg har.
Du kanske kan hjälpa mig att fixa någon slags räknare vid tillfälle? :-)

Lina, som jag redan nämde så visst är du bland dem som kommenterar. Hoppas bara på att väcka fler till liv som orkar skriva en rad eller två ;-) Och varje dag går även jag in på bla er blogg, min lilla blogglista är inte längre så liten så därför fastnar jag lätt vid datorn då jag har tid att sitta här på kvällar/nätter...

PA, vad kul att du håller ena ögat på oss. Fortsätt med det. Hoppas vi snart kan ses igen IRL...

Äiti, tiedän että aika menee aivan liian nopeeta jag kun lapset kasvavat niin tulee varmaan usein katsottua taaksepäin kuvien avulla. Olen jo muutaman kerran pysähtynyt ihmettelemään miten he ovat kasvaneet niin paljon jo tässä lyhyessä ajassa...

Moster Tina sa...

Moster Tina läser också bloggen

Anonym sa...

Jag läser nästan varje dag, och njuter av bilderna och kommentarerna. Det har bara inte blivit att jag skrivit något, vet i´nt varför. Men nån gång ska vara den första :) Det känns skönt att man på något sätt ändå får vara med om deras uppväxt och Erat liv fastän man inte bor så nära och får träffa Er IRL. Massor av kramar// Anna-Maria

Inger A sa...

Hej,
jag är dålig på att kommentera men bra på att läsa!:)
Läser med glädje allt som händer i familjen Sundström. Ska försöka få till ett besök hos er oxå vid tillfälle.kram

Katja sa...

Halloj! Jag brukar läsa oftast varje dag o brukar slänga in en kommentar då o då.. :) Men inte så ofta dock :P
Läser oxå med glädje! Tycker de är skoj o se hur tvillingarna växer upp... Eftersom man numera bor i "skogen" som MP säger ;) Så träffar man ju inte er så ofta..

Kraaaaaam