tisdag 29 mars 2016

Öppen förskola och vänner

Då jag gick förbi terrariet imorse var jag tvungen att ta kort på denna konstiga sovställningen.
Inte första gången han sover i knasiga ställningar, den andre trivs bäst på sanden under någonting.
Jag och Minja hängde på öpnna förskolan i Märsta kyrka idag då jag lova min kollega att hålla öppet då hon skulle vara ledig. Det var väldigt lugnt idag. Minja lekte med denna leksam där man öppnar och stänger luckor. Hon kan stänga dem vilket är jättekul tycker hon, men att öppna är svårare så det får jag hjälpa till med.
Alice och Frida fick följa med oss hem idag då Janiina hade önskat att få leka med Alice.
De hade jätteroligt ihop och lekte både inne och ute från och till.
Och så en bild på maken som kela lite med Zigge och Zigrid då han kom hem från jobbet.
// Sargit

Inga kommentarer: