fredag 1 januari 2016

Gott nytt år och ett stort grattis till våra stortroll!

Idag fyller våra underbara gotroll hela 7år!
Vart har tiden tagit vägen?
Kommer fortfarande ihåg känslan första gången jag fick hålla dem i min famn, då var de inte stora...

Fast de ofta är som hund och katt så finns det stunder som värmer mammahjärtat lite extra då man ser dem, liksom dessa två gosbilder jag tog strax före tolvslaget. De andra två är tagna efter tolvslaget.

Vi har bara varit hemma idag och tagit det lugnt. Skriver mer om dagen vid tillfälle.

Vill passa på att önska alla en god fortsättning på det nya året!
// Sargit

2 kommentarer:

ankan sa...

Grattis Sanna och William! Jag har haft bloggtorka ett tag, men är nu på gång igen. Läser ikapp vad ni haft för er :-)
God fortsättning!

Familjen Sundström sa...

Tack! O välkommen tillbaka :-)
Jag har haft lite svårt att hinna få tid att blogga, så när jag väl får tiden blir det att blogga ikapp rätt mycket ;-)
Ska bli kul att få bli lite uppdaterad från er tillvaro o.
God fortsättning till dig också!
// Sargit