söndag 10 januari 2016

kurs och skrik

Idag har jag och Minja varit en hel dag med mina scoutledarkolleger. Förmiddagen var en utbildning kallad "Trygga möten" som alla ledare ska ha gått och eftermiddagen hade vi planering inför våren.
Dagen gick rätt fort och trevligt var det.
Under tiden var maken hemma förmiddagen med de stora tjejerna och Sannas bästis som sovit över hos oss, de hade tydligen målat fick jag höra senare. På eftermiddagen åkte de iväg för att skjutsa hem Klara.
William fick tillbringa sin dag hos sin bästa vän Charlie, där han även övernattat sen igår.
Han var överlycklig!
Igår hade vi Sanna och Williams kompiskalas, men skriver mer om det då jag hinner sitta vid datorn...

Minja har varit förkyld en tid nu, dagarna går bra men nätterna är tuffa. Nu har klockan passerat 01.00 sen en tid och det var först nu hon slocknade efter en timmars skrikande *suck* hoppas verkligen att hon sover ok resten av natten.

Ska försöka hitta en bekväm ställning att sova i nu då jag måste halvsitta med Minja i famnen, nacken är den som tar mest stryk efter dessa halv vaknätter...

// Sargit

Inga kommentarer: