torsdag 14 januari 2016

Badkarspremiär

Idag vid lämningen sa Janiina plötsligt: "Mamma, idag ska jag ha roligt. Du går ut och jag går in. Hejdå mamma!" varvid hon springer vidare in till sina vänner på förskolan. 
Kvar står jag och gapar i hallen!Nämnas bör kanske att hon gråtit i två dagar vid lämning att hon vill vara med mig...

Efter mellanmålet åkte jag och Sanna till affären för att storhandla inför helgen. Blev lite bråttom sedan då jag skulle iväg på ledarplanering, Minja och Sanna fick också följa med då Sanna ville leka med Maya och Emma som också skulle vara där.
Väl hemma var det sovdags för barnen, ja för alla utom Minja då som fick premiär bada i badkaret. Efter första förvåningen så trivdes hon bra, ingen överraskning direkt då hon hittills gillat att både bada och duscha.
// Sargit

Inga kommentarer: